1. Jak dokonać zwrotu produktu?
W celu dokonania zwrotu produktu należy wypełnić i dołączyć formularz zwrotu: POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
2. Jak dokonać reklamacji produktu?
W celu złożenia reklamacji należy wypełnić i dołączyć formularz reklamacji: POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI
3. Czy mogę dokonać wymiany produktu?
Tak, w celu wymiany produktu należy dołączyć wypełniony formularz wymiany towaru: POBIERZ FORMULARZ WYMIANY TOWARUoraz odesłać wymieniany towar do siedziby firmy.
4. Ile mam czasu na dokonanie zwrotu/ reklamację produktów?
Masz prawo odstąpić od umowy w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni.
5. Jak długo będę czekać na zwrot środków?
Zwrot środków nastąpi do 14 dni roboczych od czasu, gdy dotrą do nas zwracane produkty.
6. Kto pokrywa koszty przesyłki w przypadku zwrotu/reklamacji zamówienia, bądź wymiany produktów?
Koszty zwrotu/ reklamacji, bądź wymiany produktów ponosi kupujący.
7. Na jaki adres należy odesłać zwracane/ reklamowane/ wymieniane produkty?
Adres:
Martyna Sledzik Concept Store
ul. Trakt Lubelski 144/3
04-790 Warszawa